Otázky a odpovědi

Nejčastěji pokládané otázky.

Rezervoval jsem si termín ale nepřišel mi žádný email.

Většinou jde o chybu na straně klienta, který při rezervaci zadal špatný kontaktní e-mail. Může se také stát, že váš e-mail uvízne ve složce nevyžádané pošty. Je také možné, že si někdo rezervoval schůzku před vámi, v takovém případě systém rezervuje zákazníka, který dokončí rezervaci dříve. V případě nejasností ohledně vaší rezervace nás neváhejte kontaktovat na tel. uvedený v kontaktech. 

Je u vašeho barbershopu parkoviště pro zákazníky?

Ano, své auto můžete zaparkovat zdarma přímo před naším barbershopem.

Stříháte i děti od jednoho roku?

Doporučujeme brát chlapce na stříhání od útlého věku, aby si na návštěvy holiče zvykl.

Jaké dárkové poukazy si u vás mohu koupit?

Dárkové poukazy vydáváme na všechny naše služby


Umýt hlavu před stříháním či neumít?

Osobní hygiena je důležitá a doporučujeme, abyste se do společnosti vydali řádně připraveni, nicméně pokud nemáte ve vlasech nějaký typ fixačního prostředku, hlavu si před návštěvou holiče mít nemusíte.