Otázky a odpovědi
Nejčastěji pokládané otázky.
Rezervoval jsem si termín ale nepřišel mi žádný email.
Většinou jde o chybu na straně klienta, který při rezervaci zadal špatný kontaktní e-mail. Může se také stát, že váš e-mail uvízne ve složce nevyžádané pošty. Je také možné, že si někdo rezervoval schůzku před vámi, v takovém případě systém rezervuje zákazníka, který dokončí rezervaci dříve. V případě nejasností ohledně vaší rezervace nás neváhejte kontaktovat na tel. uvedený v kontaktech.
Je u vašeho barbershopu parkoviště pro zákazníky?
Ano, své auto můžete zaparkovat zdarma přímo před naším barbershopem.
Stříháte i děti od jednoho roku?
Doporučujeme brát chlapce na stříhání od útlého věku, aby si na návštěvy holiče zvykl.
Jaké dárkové poukazy si u vás mohu koupit?
Dárkové poukazy vydáváme na všechny naše služby
Umýt hlavu před stříháním či neumít?
Osobní hygiena je důležitá a doporučujeme, abyste se do společnosti vydali řádně připraveni, nicméně pokud nemáte ve vlasech nějaký typ fixačního prostředku, hlavu si před návštěvou holiče mít nemusíte.